zaterdag 24 oktober 2009

First message!

Goed, het moment is aangebroken. Ik wil al jaaaaaren een blog, maar telkens als ik 'm wil gaan maken heb ik totaal geen inspiratie voor tekst. Momenteel is de inspiratie er voor de eerste blogtekst, en dus vond ik dit het juiste moment voor een Echt & Eigen Blog. Geen idee dus of hier straks veel te lezen valt, of juist helemaal niks, maar dat zien we dan wel weer.

Komt al het eerste struikelblok, hoe gaan we de blog noemen? Totaal inspiratieloos staar ik naar het lege veldje. En als ik dan uiteindelijk iets invul, en doorklik naar de volgende stap, kom ik erachter dat ik verkeerd zit te denken. Want in de eerste stap moet je dus je eigen naam invullen. Stapje terug, naam invullen, stapje verder... Nieuw leeg veld. Waar wel de blogtitel moet. En al was de naam al verzonnen (opgedoken uit de duistere diepten van mijn hemisferen), bij zo'n nieuw veld ga je toch weer opnieuw nadenken.

Niet nadenken dus. Wel even googlen hoe ik er ooit (in die duistere diepten) nou op kwam. Thin in Altitude. Zal iets met dunne lucht op bergen te maken hebben. Maar voor mij betekent het gewoon dat ik niet zo 'dik' ben in de hoogte... met mijn 1,60... (ja, dat is afgelopen donderdag bij mijn fittest op de sportschool nog vastgesteld. Jammer genoeg ging ik er al bijna heel mn leven vanuit dat ik toch 3 cm langer was). Op google zijn er gelukkig maar 3 resultaten. Wat betekend dat ik óf heel origineel ben, óf iets heel wazigs uit loop te kramen. Hoe dan ook een mooi begin...

2 opmerkingen: